شناسهٔ خبر: 46192783 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبرداد؛

تزریق ۴۵ میلیارد تومان اعتبار،برای اجرای پروژه‌های آبرسانی درآذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص ۴۵ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال آبرسانی از نهند به تبریز و چند پروژه آبرسانی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت:بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، بااختصاص مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای، برای اجرای خط انتقال آبرسانی از نهند به تبریز، پروژه حفر ۳۰ حلقه چاه در نهند و نیز افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ شماره ۵ آبرسانی زرینه رود به تبریز در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اهمیت اختصاص این اعتبار در سرعت بخشیدن به پروژه‌های آبرسانی استان افزود:کلان شهر تبریز در سال‌های اخیر با مشکلات عمده در زمینه آب مواجه و شاهد قطعی‌های مکرر آب شرب در فصل تابستان بوده است.

او با بیان اینکه سرانه مصرف آب به دلایل بهداشتی و توسعه شهر تبریز، افزایش یافته است افزود:نیاز به تامین آب از منابع مختلف با افزایش ظرفیت‌های موجود و تسریع پروژه‌های نیمه تمام با اعتبار پیش بینی شده برای کوتاه مدت گره گشای مشکلات شرب شهر تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما