شناسهٔ خبر: 46186316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

اظهارات سردار پاکپور درباره مجاهدت‌های سردار کوسه‌چی

فرمانده نیروی زمینی سپاه عروج ملکوتی سردار محمّد حسن کوسه‌چی (پارساکیان)، فرمانده جانباز و شجاع و پیشکسوت دوران دفاع مقدس و مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)، را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج ملکوتی سردار محمّد حسن کوسه‌چی (پارساکیان)، فرمانده جانباز و شجاع و پیشکسوت دوران دفاع مقدس و مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)، را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا»

عروج ملکوتی فرمانده شجاع و پیشکسوت و جانباز یادگار دوران دفاع مقدّس، سردار محمّد حسن کوسه چی (پارساکیان)، که عمر با برکت خویش را مخلصانه در راه دفاع از ارزش های انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و کیان اسلام و مسلمین به پایان برد را به محضر مبارک فرمانده معظّم کلّ قوا (مدظله العالی)، خانواده معزز، همرزمان و تمامی همکاران و دوستان آن فقید سعید تسلیت عرض می نمایم.

مجاهدت های سردار محمّد حسن کوسه چی در بیش از 4 دهه پاسداری از انقلاب اسلامی و حضور مستمر در جبهه های نبرد حقّ علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی و تلاش ها و اقدامات ارزشمند وی در مسئولیت های عالی ستادی و نظامی در سطوح مختلف نیروهای مسلح در سال های متمادی پس از آن، منشاء آثار و برکات فراوانی است که هیچ گاه از یادها و اذهان همرزمان و همسنگران ایشان فراموش نشده، ان شاءالله ذخیره ای گرانسنگ و توشه ای قرین اجر معنوی در سرای باقی برای آن برادر عزیز خواهد بود.

اینجانب ضمن آرزوی علوّ درجات و رحمت واسعه الهی برای آن سردار عزیز جانباز و پیشکسوت پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و صبر و اجر جزیل برای همسرگرامی و فرزندان برومند ایشان و خاندان محترم  و معزز کوسه چی و سایر بازماندگان آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال، مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپا

نظر شما