شناسهٔ خبر: 46178809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مراسم بزرگداشت روز شهید و گرامیداشت روز جانباز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

مراسم بزرگداشت روز شهید و گرامیداشت روز جانباز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

مراسم بزرگداشت روز شهید و گرامیداشت روز جانباز با حضور وزیر ورزش و جوانان و سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،مراسم بزرگداشت روز شهید و گرامیداشت روز جانباز صبح امروز با حضور دکتر سلطانی فر،سردار سید قاسم قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران ،مهندس اوحدی معاون رییس جمهورو رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار حاج علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک درحال برگزاری است.

مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،حاج علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

همچنین در این مراسم فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی،جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان،پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی‌ ارائه گزارش خواهند کرد.

اهدا شال خادم الشهدایی به دکتر سلطانی فر و اهدا لوح تقدیر به فرزندان شهدا وجانبازان وزارت ورزش و جوانان از دیگر برنامه های این مراسم است.
در این مراسم دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ،ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع،دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای ،مهندس تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان، دکتر کاوه احمدی‌مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور دارند.

نظر شما