شناسهٔ خبر: 46160585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تقویت شبکه همراه اول در روستا‌های دزفول/ روستاییان در دسترس هستند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات بر روی سایت‌های کهنک، دزآب و سردشت دزفول، شبکه همراه اول در روستا‌های شهرستان تقویت شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۱
کد خبر ۷۶۹۴۰۵۷
دانلود PDF

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات بر روی سایت‌های کهنک، دزآب و سردشت دزفول، شبکه همراه اول در روستا‌های شهرستان تقویت شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با نصب تجهیزات بر روی سایت‌های کهنک، دزآب و سردشت دزفول و انجام عملیات فنی، پوشش شبکه همراه اول در این مناطق بهینه سازی شد و روستا‌های اطراف این سایت‌ها تحت پوشش شبکه پر سرعت همراه اول قرار گرفت.

او افزود: این اقدام در ادامه توسعه ارتباطات استان و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر‌ها و روستا‌ها و به منظور رفع مشکلات و تقویت پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، با نصب تجهیزات و انجام عملیات فنی روی سایت‌های کهنک، سردشت و دزآب دزفول با تکنولوژی ۲G، ۳G و ۴G پوشش آنتن دهی روستای کهنک و بخش وسیعی از شهر‌های دزآب و سردشت تقویت و بهینه سازی شد.

فلاح زاده با بیان اینکه روستا‌های توت علیا، توت سفلی، فیروزآباد، بنه قیصر و کارگاه‌های اطراف تحت پوشش شبکه ارتباطی همراه اول قرار گرفت و ساکنان این روستا‌ها از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند، اظهار کرد: به همت کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مختلف مخابرات منطقه خوزستان طرح‌های توسعه‌ای در شهر‌ها و روستا‌های استان در بخش‌های مختلف ارتباطات عملیاتی شده است و تداوم این روند به منظور توسعه ارتباطات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

نظر شما