شناسهٔ خبر: 46151880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

شکست گیتی‌پسند برابر حریف دیرینه - مردم سالاری آنلاين

تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در هفته نخست مرحله‌ نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال، امروز از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

صاحب‌خبر - تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در هفته نخست مرحله‌ نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال، امروز از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.
دو تیم گیتی پسند و مس سونگون ورزقان به عنوان صدرنشین گروه های الف و ب از گروه خود صعود کردند تا به مصاف یکدیگر بروند.   
به گزارش ایسنا، تقابل این دو تیم همیشه از جذابیت و حواشی زیادی برخوردار بوده و امسال نیز با حضور مهره های ملی پوش دو تیم، این بازی باز هم از جذابیت بالایی برخوردار بود.   
این بازی از حواشی زیادی برخوردار بود و در دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار درگیری شدید میان کادر فنی و اعضا دو تیم ایجاد شد که در نهایت داور با اخراج یکی از نیمکت نشینان مس سونگون به قائله پایان داد.
بازی در نیمه نخست به صورت پایاپای و با حملات دو تیم بر روی دروازه‌های یکدیگر همراه بود، اما با درخشش دروازه‌بانان، دوتیم در گلزنی ناکام ماندند تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
با آغاز نیمه دوم یاران شمسایی در یک حمله سریع با شوت قدرت بهادری از جناح چپ دروازه مس دروازه این تیم را باز کردند.  
در ادامه فشار بازیکنان مس سونگون  بر روی دروازه مس بیشتر شد، اما با دفاع تیمی یاران شمسایی همراه بود.
پس از حملات مس، سنگ‌سفیدی با یک پاس عالی توپ را به شفیعی رساند تا او با یک ضربه زیبا دومین گل گیتی‌پسند را به ثمر برساند.  
در دقیقه ۸ نیمه دوم بر اثر یک خطا، داور برای تیم مس یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه گرفت که بابک نصیری آن را وارد دروازه مس کرد تا حساب کار ۲ بر یک شود.
پس از این گل، مس مجددا بازی را در دست گرفت و خیلی زود توسط محمد زارعی دومین گل را به دروازه محمدی وارد کردند تا این دیدار به تساوی کشیده شود.
در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی خلق کرده‌اند، اما بالاخره حملات مس جواب داد و آقاپور سومین گل و تیر خلاص را وارد دروازه شاگردان شمسایی زد تا بازی با همان نتیجه سه بر دو به پایان برسد.

برچسب‌ها:

نظر شما