شناسهٔ خبر: 46095246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب کرمان:

فساد اداری مرسوم شده/ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان دستگیر شد

سالاری با اشاره به اینکه امسال تقریباً برای ۵۰ مدیر در سطح مدیرکل، شهردار، بخشدار، رئیس شورای شهر و ... تشکیل پرونده شده؛ از دستگیری مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دادخدا سالاری دوشنبه (18 اسفند) در شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: کرمان شهر شهید سلیمانی است و قرار است که مکتب شهید سلیمانی شکل بگیرد لذا استان کرمان در پیاده کردن و شکل گیری مکتب شهید سلیمانی اولی است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه ما بیشتر به سمت نهی از منکر رفتیم و امر به معروف خیلی کم بوده است، افزود: متاسفانه ما از اصول غافل شدیم و شاید بدترین منکر این است که فساد اداری در سطح جامعه وجود دارد که زیبنده نیست.

 

وی با اشاره به اینکه ریل گذاری را باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر انجام دهد، ادامه داد: حتماً رؤسای ادارات باید امر به معروف و نهی از منکر را از خودشان شروع کنند.

 

سالاری خاطرنشان کرد: امسال تقریباً برای 50 مدیر در سطح مدیرکل، شهردار، بخشدار، رئیس شورای شهر و ... تشکیل پرونده شده که تقریباً 20 مدیر و مسئول بازداشت شده و قریب به 59 میلیارد تومان اعاده به بیت المال صورت گرفته است.

 

وی در حاشیه این جلسه، در جمع خبرنگاران از دستگیری حمید شیخ اسدی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان و در دست بررسی بودن پرونده او اشاره کرد و گفت: متاسفانه فساد اداری مرسوم شده و همه نسبت به آن بی تفاوت شدیم و این آفتی برای نظام جمهوری اسلامی است.

پایان پیام/667

نظر شما