شناسهٔ خبر: 46094610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

وفاداری به انقلاب و مجاهدت از ویژگی‌های مردم کردستان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان سرزمین مجاهدت و ایثار است و ارادت به اهل بیت (ع)، وفاداری به ارزش‌های انقلاب و ایمان راسخ به اسلام از ویژگی‌های مردم این منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصر‌های کریسکان» در سنندج با تقدیر از دست اندرکاران این برنامه و حوزه ادبیات جهاد و مقاومت اظهار داشت: بدون شک برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی قدردانی از مجاهدت های مردم منطقه کردنشین است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های منطقه کردنشین افزود: این لفظ از ابتکارات رهبر معظم انقلاب است و ایشان پنج مورد را برای این منطقه بیان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ‌پورذهبی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از حق بزرگ مردم منطقه کردنشین در پشتیبانی از نیروهای مجاهد انصار و مهاجر، همکاری با نیروهای انقلابی در خصوص حوادث اول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایمان راسخ آنان به اسلام، ارادت به اهل بیت (ع) و وفاداری آنان به ارزش های انقلاب اسلامی به عنوان ویژگی‌های مردم این منطقه یاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تقدیم بیش از پنج هزار و ۴۰۰ شهید انصار و ۱۸ هزار شهید مهاجر سندی همیشگی بر جهاد و مقاومت در استان کردستان است و باید همیشه این مجاهدت‌ها پاس داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما