شناسهٔ خبر: 46092214 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

وضعیت بارش برف و باران تا آخر این هفته در کل کشور

حوادث رکنا : روز سه شنبه در بخش‌هایی از کرمان، یزد، سمنان و جنوب تهران وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش رکنا، امیرحسین نقشینه کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از امشب با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال غرب افزایش ابرناکی و بارش پیش‌بینی می‌شود، گفت: در سایر نقاط کشور آسمان صافی انتظار می‌رود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: فردا در سواحل دریای خزر و نواحی شمال غرب و روز سه‌شنبه در نوار شمالی کشور و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مرتفع بارش به شکل برف خواهد بود.

نقشینه توضیح داد!د روز سه شنبه در نوار شرقی کشور و همچنین در بخش هایی از کرمان، یزد، سمنان و جنوب تهران و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: از اواخر وقت روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور برای بخش های شمال غرب و غرب بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: در روز پنجشنبه به شدت فعالیت این سامانه افزایش یافته و گستره آن نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر دامنه‌های البرز ،دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

او تصریح کرد: از امشب تا اوایل وقت روز دوشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید متلاطم است. همچنین دریای خزر تا اواخر وقت امشب مواج خواهد بود.

نقشینه درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می شود و بیشترین دمای تهران ۱۸ و کمترین آن یک درجه خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما