شناسهٔ خبر: 46067213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

طعنه جواد به فرهاد

نکونام: باختیم اما نه گریه می کنیم، نه فحش می دهیم و نه استوری می گذاریم!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من باید به نشست خبری می‌رفتم، اما تیم میزبان زودتر رفت و چون قانون رعایت نشد، من هم به نشست خبری نرفتم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من باید به نشست خبری می‌رفتم، اما تیم میزبان زودتر رفت. چون قانون رعایت نشد، من هم به نشست خبری نرفتم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم که برنده بازی شد. بازی متعادلی بود و هر دو تیم فرصت‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم و بازی را باختیم، اما مشکلی نداریم. نه فحش می‌دهیم، نه بی‌احترامی می‌کنیم، نه استوری علیه کسی منتشر می‌کنیم و نه گریه می‌کنیم، بلکه می‌رویم تمرین می‌کنیم و زحمت می‌کشیم برای بازی‌های بعدی؛ به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه موفق باشد. باید برای تیم خود برنامه‌ریزی کنیم، بچه نیستیم که گریه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درمورد اینکه آیا تصمیم داور در اعلام پنالتی درست بود یا خیر، تصریح کرد: صحنه پنالتی را از دوربین باشگاه دیدم و تصویر واضح نبود که بخواهم بگویم پنالتی بود یا خیر.

نکونام در پاسخ به این سوال که منظورتان از افرادی که گریه می‌کنند، فحش می‌دهند و استوری می‌گذارند چه کسانی هستند، گفت: من صحبت‌هایم را به صورت کلی بیان می‌کنم و اسمی از کسی نمی‌آورم.

وی در مورد اینکه این اولین شکستش مقابل استقلال در طول دوران مربیگری‌اش است، اظهار داشت: رکوردها برای شکسته شدن است. مهم بازی است که باید برگزار شود. برخی‌ بازی‌ها را می‌بریم و برخی‌ها را می‌بازیم. من با تیم‌هایی که بازی کردم مدعی قهرمانی نبودیم، اما عملکردمان خوب بود. مهمترین نکته این است که تیم‌مان شخصیت دارد. اینکه تیم‌ها از بردن ما خیلی خوشحال می‌شوند و تیم مدعی استقلال مقابل ما وقت تلف می‌کند، نشان از قدرت تیم ما است.

بیشتر بخوانید: استقلال با فرهاد سی شد!

253 251

نظر شما