شناسهٔ خبر: 46065272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برنلی بازهم ترمز آرسنال را کشید

ایرنا

آرسنال مانند بازی رفت موفق به شکست دادن برنلی نشد و این بار هم روی اشتباه هافبک سوئیسی خود برد را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) به وقت تهران تیم‌های برنلی و آرسنال در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان نتیجه مساوی یک بر یک به دست آمد.

ابتدا در دقیقه ۶، پیر امریک آوبامیانگ موفق شد روی پاس ویلیان، آرسنال را به گل نخست برساند. این گل البته در دقیقه ۳۹ به عجیب ترین شکل ممکن پاسخ داده شد. گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال در دقیقه ۳۹، در درون محوطه جریمه تیمش قصد ارسال پاس داشت که توپ در بین راه به کریس وود برخورد کرد و به طرز عجیبی وارد دروازه توپچی‌ها شد تا بازی با نتیجه یک بر یک در نیمه نخست به اتمام برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم آرسنال تلاش زیادی را برای رسیدن به گل دوم انجام داد اما موفق به انجام این کار نشد. مهمترین اتفاق نیمه دوم اخراج اریک پیترز در دقیقه ۸۴ از تیم میزبان و اعلام پنالتی به سود آرسنال بود که آن هم از سوی VAR رد شد. بازی با همان ۲ گل نیمه نخست تمام شد تا آرسنال با ۳۸ امتیاز در رده دهم قرار بگیرد. برنلی هم با ۳۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد.

شاگردان میکل آرتتا در دور رفت هم با یک گل به تیم شون دایچ باخته بودند تا در این فصل چهار امتیاز را مقابل این تیم پایین جدولی از دست داده باشند. جالب است که در بازی رفت هم گرانیت ژاکا از زمین اخراج شده بود.

نظر شما