شناسهٔ خبر: 46059239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرگان و کردکوی در وضعیت نارنجی کرونا/ نگرانی از شیوع کرونای انگلیسی در گلستان

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: گرگان و کردکوی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند و وضعیت سایر شهرستان‌های استان زرد یا آبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، عبدالرضا فاضل بعدازظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: روند شیوع کرونا در گلستان کاهشی با سرعت کم است و می‌توان گفت شرایط باثباتی را تجربه می‌کنیم اما نگران شیوع کرونا انگلیسی در استان هستیم.

وی افزود: شهرستان‌های گرگان و کردکوی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد یا آبی قرار دارند.

فاضل ادامه داد: در حال حاضر 254 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 66 بیمار در آی سی یو و 24 بیمار به دستگاه ونیتلاتور وصل هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید از زحمات کادر درمان و همچنین مردم که طی هفته‌های اخیر رعایت کردند تشکر داشته باشم و امیدواریم روند کاهشی شیوع کرونا در استان گلستان ادامه دار باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه 11 مورد کرونای انگلیسی در خراسان رضوی مشاهده شده است به هم استانی‌های عزیز توصیه کرد از سفر به این استان خوداری کنند.

وی از مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرکت نکردن در دورهمی‌ها، تجمعات و سفرهای غیر ضرور از وقوع موج چهارم کرونا در استان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/588/ش

برچسب‌ها:

نظر شما