شناسهٔ خبر: 46042634 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کارشناس سازمان هواشناسی:

اکثر نواحي به جز جنوب کشور باراني است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز همچنان بارش را بر روی اکثر نواحی کشور به جنوب جنوب شاهد خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرکرده درخصوص وضعیت آب و هوای کشور افزود: امروز بارش برف در آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و کردستان را شاهد خواهیم بود و در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، شمال بوشهر و شمال فارس شاهد رگبار و رعد و برق هستیم.
وی گفت: در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران خواهد بود و در نواحی سردسیر این استان‌ها شاهد برف خواهیم بود.
آقای سرکرده افزود: در استان اصفهان، مرکزی، همدان، قم، دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران، قزوین، زنجان و سمنان شاهد بارش باران و در ارتفاعات این بارش به صورت برف خواهد بود.
وی گفت: در لرستان نیز شاهد برف و باران خواهیم بود و در سواحل دریای خزر نیز بارش باران همچنان ادامه دارد. در خراسان شمالی، جنوبی و رضوی از بعدازظهر هموطنان باید منتظر بارش باشند.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: پیش بینی وزش تندباد موقت تا 90 کیلومتر در ساعت پدیده غالب دو روز آینده در نواحی شرقی و مرکزی خواهیم بود.
آقای سرکرده گفت: امروز باتوجه به بارش شاهد کاهش چند درجه دمای هوا خواهیم بود، اما از فردا در سواحل دریای خزر و اردبیل شاهد افزایش دما از 8 درجه تا 12 درجه خواهیم بود و از یکشنبه مجددا کاهش دما را خواهیم داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: امروز تهران همچنان بارانی است و در ارتفاعات برف و دمای هوای امروز تهران 14 درجه بالای صفر است.

نظر شما