شناسهٔ خبر: 46021085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جلسات شورای فرهنگ عمومی فرصتی برای رشد و تعالی فرهنگ کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم جلسات شورای فرهنگ عمومی با ایجاد تعامل سازنده میان فعالان حوزه فرهنگ، فرصتی برای رشد و تعالی این بخش فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی امروز در هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و سید محمدرضا موالی زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد با گرامی داشت نام و یاد مرحوم محمدپور، مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به اهتمام رییس، نائب رییس و دبیر مرحوم شورای فرهنگ عمومی استان، این شورا توانست در سال گذشته رتبه اول کشور را کسب کند.

وی ادامه داد: این رتبه در سایه فعالیت های مجدانه و تشکیل جلسات منظم شورا کسب شده و همچنین شهرستان های استان نیز رتبه دوم را در رده بندی ها کسب کرده اند. 

ناظمی با اشاره به تشکیل هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: امیدواریم این جلسات فرصتی برای تعامل عملیاتی میان شوراهای فرهنگ عمومی ایجاد کرده و بدین وسیله موجبات رشد و تعالی فرهنگ کشور ایجاد شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این جلسه علاوه بر حضور اعضای رسمی شورای فرهنگی عمومی استان به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اعضای غیررسمی شورای فرهنگ عمومی استان و اعضای اصلی شورای شهرستان به صورت وبیناری ناظر این جلسه هستند.

در این جلسه جزئیات سند مهندسی فرهنگی کشور توسط اعضای جلسه مورد بحث قرار گرفت. 

انتهای پیام/60027
 

نظر شما