شناسهٔ خبر: 46011563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

معلمان کرمانشاهی تربیت صحیح را در کنار آموزش قرار داده اند

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: معلمان کرمانشاهی تربیت صحیح را در کنار آموزش قرار داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صبح امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در دوران بیماری کرونا و پویش لبخند که در سالن جلسات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه با تعطیلی مدارس فعالیت‌های آموزشی در شبکه شاد از سوی معلمان انجام می‌شود و در یک سال گذشته زحمات معلمان بیشتر شده است.

وی افزود: بسیاری از معلمان در استان کرمانشاه در دوران کرونا از روی تخت بیمارستان فعالیت‌های آموزشی را انجام داده و حتی در مناطق روستایی و صعب العبور برای دسترسی به اینترنت مسافت‌های زیادی را طی کرده‌اند تا روند آموزش متوقف نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکید آموزش و پرورش همواره بر آموزش حضوری است زیرا تأثیر آموزش حضوری بسیار بیشتر است اما به دلیل اهمیت سلامت دانش آموزان تا پایدار شدن شرایط بیماری کرونا امکان حضور دانش آموزان در مدارس مانند گذشته نیست.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت تربیت در کنار آموزش علم تاکید کرد: علم بدون تربیت منتهی به فساد خواهد شد و معلمان همواره تربیت صحیح را در کنار آموزش مورد توجه قرار داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: منویات مقام معظم رهبری همواره به پیشرفت آموزش و پرورش کمک کرده و تلاش آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است که جوانانی دیندار، آگاه، مهین دوست تربیت کند.

یزدان پناه گفت: بهترین الگو برای تربیت دانش آموزان شهدا هستند زیرا با از خودگذشتگی خود امنیت را برای ما به همراه آوردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن بعثی اشغال شود و دانش آموزان همواره باید سعی کنند راه شهدا را ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: هم اکنون در مناطق روستایی و عشایری به علت تعداد محدود دانش آموزان کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۵۰ هزار دانش آموز کرمانشاهی در استان کرمانشاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۹۲.۵۹ درصد آنها در شبکه آموزش مجازی شاد عضویت دارند.

نظر شما