شناسهٔ خبر: 46005636 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عوارض حمل خودرو از اسکله بندر پُهل به جزیره قشم منطقی است؟

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: عوارض حمل خودرو به وسیله لندینگ کرافت از اسکله بندر پُهل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم باید ۴۰ درصد کاهش یابد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸
کد خبر ۷۶۸۴۴۳۸
دانلود PDF

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: عوارض حمل خودرو به وسیله لندینگ کرافت از اسکله بندر پُهل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم باید ۴۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با انتقاد از افزایش هزینه حمل خودرو‌ها به وسیله لندینگ کرافت از اسکله بندر پُهل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم گفت: مبلغ عوارض اخذ شده برای حمل خودرو در این مسیر متناسب با خدمات ارائه شده نیست و تا زمان ارائه خدمات مطلوب، اخذ عوارض باید ۴۰ درصد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید

صالحی همچنین با اشاره به اهمیت تثبیت اراضی در جلوگیری از تصرف‌های غیر قانونی، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و با اجرای کامل طرح کاداستر (نقشه حدنگار) از تصرف‌های غیر قانونی جلوگیری کنند.

او افزود: شهرداران سراسر استان باید موضوع تغییر کاربری‌های غیرمجاز و هرگونه تعرض به حقوق مردم را به سرعت پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: واحد‌های صنعتی مکلف به تخصیص ۲۵ درصد از محوطه خود برای ایجاد فضای سبز و کاشت درخت هستند و صنایع مستقر در غرب بندرعباس نیز باید نسبت به تقویت فضای سبز پیرامون خود اقدام کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان به تشدید فعالیت زمین‌خواران در ایام تعطیل نیز اشاره کرد و خطاب به مسئولان گفت:در تعطیلات نوروز باید تیم‌های ویژه‌ای مامور مراقبت از اراضی ملی باشند و از هرگونه تصرف غیر قانونی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ب

نظر شما