شناسهٔ خبر: 45983419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زیدان: رئال به صبر، آرامش و استراحت نیاز دارد / در دربی نمایشی عالی به ثبت می‌رسانیم

سرمربی رئال مادرید پس از تساوی مقابل سوسیداد و قرار گرفتن در رده سوم در خصوص علت تساوی، اوضاع جدول لالیگا و شرایط ترکیب کنونی کهکشانی‌ها صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل رئال سوسیداد به تساوی یک بر یک رسید.

زیدان پس از تساوی اظهار داشت: من باید سیستم تیمم را تغییر می‌دادم زیرا از نحوه «پرسینگ» و فشار بازیکنانم راضی نبودم. 10 – 15 دقیقه اصلا خوب نبودیم و من سیستم تیمم را به 3-3-4 تغییر دادم. بعد از یک ساعت هم نیاز دیدم که بازیکنانم را تعویض کنم زیرا خسته شده بودند و نمی‌توانستند به بازی سرعت دهند. تعویضی‌ها (وینیسیوس، رودریگو و هوگو دورو) هم خوب کار کردند و عملکرد خوبی در میدان به ثبت رساندند.

در جدول لالیگا اتلتیکومادرید با یک بازی کمتر و 58 امتیاز صدرنشین، بارسلونا با 53 امتیاز دوم و رئال با 53 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: ما باید آرام باشیم. بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم 3 یا 4 فرصت ایجاد کنیم. صبر، آرامش و استراحت نیاز داریم. ما مقابل تیمی مساوی کردیم که موقعیت زیادی ایجاد کرد. به همین دلیل باید ادامه دهیم و بدانیم که هیچ چیزی دربی را تغییر نخواهد داد. ما باید در آن مسابقه نمایشی عالی از خود به ثبت رسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما