شناسهٔ خبر: 45974214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار زهرایی: ‌‌آماده همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت‌خانه‌ها و نهادهای انقلابی هستیم

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اقدامات بسیج سازندگی باید بیش از پیش توسط رسانه‌ها منعکس شود، گفت:آماده همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت‌خانه‌ها و نهادهای انقلابی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زنجان ، سردار محمد زهرایی ظهر امروز در دیدار با جهادگران حوزه اشتغال استان زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی اکنون 20 سال شده است و دیگر سلیقه‌ای عمل کردن در بسیج سازندگی معنایی ندارد. یکی از اقدامات خوبی که در بسیج سازندگی تدوین شده چشم انداز 10 ساله است. بنابراین هر فردی که در آینده به عنوان مسئول بسیج سازندگی فعالیت کند موظف است که در راستای نقشه راه حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی امروزه دیگر به شکل مقطعی عمل نمی‌کند، تصریح کرد: از کار مقطعی و بزنگاهی فاصله گرفته‌ایم و به سمت کار مدت دار و برنامه‌ریزی شده حرکت کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از عملکرد بسیج سازندگی راضی هستند، تصریح کرد: البته در دیدار با جهادگران حضرت آقا فرموده‌اند که از کار بسیج سازندگی راضی هستم ولی باید اقداماتتان را به مردم منعکس کنید. ایشان در ادامه فرموده‌اند اقدامات جهادگران را از تلویزیون می‌بینم ولی به این حد قانع نیستم. این سخنان رهبری نشان می‌دهد که باید بیش از پیش اقدامات خودمان را منعکس کنیم.

وی تشریح کرد: امروز مدعی آن هستیم که اقدامات بسیج سازندگی از لحاظ کمی بیش از 950 برابر شده و مطمئن باشید از لحاظ کیفی هم به بیش از یک هزار برابر رسیده است. امروزه بسیج سازندگی مکمل اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم است و هدف ما فقط در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

سردار زهرایی از فعالیت 42 هزار گروه جهادی با جمعیت 700 هزار نفری در کشور خبر داد و گفت: با 700 هزار نفر نیرو می‌توان اقدامات بسیار بزرگی را در کشور انجام داد و به داشتن این حجم از نیروی انسانی به خود می‌بالیم؛ ما همواره دغدغه محرومیت‌زدایی را در کشور را داریم و بخاطر همین موضوع است که با 17 وزارت‌خانه تفاهم‌نامه همکاری در راستای خدمت‌رسانی به مردم امضا شده است. البته برخی از این وزارت‌خانه‌ها توانستند از ظرفیت ما استفاده کنند و همکاری خوبی داشته‌اند ولی متاسفانه برخی از وزارت‌خانه‌های دیگر همکاری خوبی با ما نداشتند. ما همچنان این آمادگی را داریم در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم با نهادهای مختلف کشور تفاهم‌نامه امضا کنیم.

وی بسیج سازندگی را یک نهاد تسهیل‌گر دانست و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با کمیته امداد همکاری بسیاری خوبی را در راستای محرومیت‌زدایی داشته است و قطعا در سال 1400 این همکاری افزایش پیدا خواهد کرد.

این مسئول در پایان با تقدیر از بسیجیان گروه‌های جهادی گفت: در دفاع مقدس فرماندهان نظامی حضور داشتند و بسیجیان به عنوان همراه در کنار نظامیان حضور داشتند ولی امروزه در بسیج سازندگی بسیجیان در صف مقدم آتش به اختیار حضور دارند و ما فرماندهان افتخاری همکاری و کمک به بسیجیان را داریم.

انتهای پیام/ش

نظر شما