شناسهٔ خبر: 45954798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ربیعی: امیدوارم روزی مس رفسنجان در لیگ قهرمانان آسیا باشد

امیرعلی عوض‌پور

سرمربی مس رفسنجان امیدوار است تیمش روزی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در واکنش به انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قبل از انتخابات من این جمله را گفتم و بازهم می‌گویم  با اقتدار یک دورنمای خوب و ۴ ساله برای فوتبال ایران شاهد باشیم. هر ۴ عزیزی که در انتخابات شرکت کردند، مورد احترام هستند و به آقای عزیزی خادم تبریک می‌گویم و به آقایان کریمی، هاشمی و آجرلو خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فوتبالی بدون حسادت و همراه با سلامتی و رشد شاهد باشیم.

او درباره شرایط تیمش گفت: این تعطیلی کوتاه برای تیم ما که از دسته یک به لیگ برتر آمده، مورد بحث است. ما در ابتدا نمی‌دانستیم که قرار دو هفته لیگ تعطیل باشد وگرنه زمان استراحت بیشتری به بازیکنان می‌دادیم. شرایط تیم ما به گونه‌ای است که سعی کردیم تیم به لحاظ روانی و تاکتیکی آماده بازی کنیم.

ربیعی درباره خریدهای جدید تیمش گفت: جا دارد از بازیکنانی که در نیم فصل اول در تیم بودند و الان نیستند تشکر کنم. برای این بازیکنان از صمیم قلب تشکر می‌کنم و حضور امینی و سلیمانی در مجموعه تیم تبریک می‌گویم. ما سعی میانگین سنی تیم را کاهش دهیم. اگر هم نیاز باشد در بازی پیش‌رو از این دو بازیکن استفاده می‌کنیم. البته بحث هماهنگی در تیم نیز مد نظر خواهد بود. در نقل و انتقالات ما تفکرات خود در این زمینه توضیح خواهیم داد.

سرمربی مس رفسنجان درباره شرایط استقلال گفت: نیازی به بیان سبقه استقلال از طرف من نیست. این تیم پرهوادار کشور است و تیم پرمهره‌ای است و نماینده کشور در آسیا است. این وقفه به تیم استقلال بیشتر کمک کرد و باعث شد از اتفاقات بازی سپاهان مقداری دور شوند.

او افزود: برای آقای فکری من احترام زیادی قائل هستم. ایشان کاپیتان استقلال بوده است و سال‌ها در تیم‌های مختلف کار کرده است. بازی سختی در پیش داریم اما تیم ما موانعی را عبور کرده است و تلاش من و گروهم این بود که مس رفسنجان از یک شخصیت تیم دسته اولی رها کنیم و شخصیت تیمی در رقابت‌های لیگ برتر ایجاد کنیم. کار سختی بود اما توانستیم با تمام کمبودها، کار خود را جلو ببریم. تیم به لحاظ روانی در ابتدای فصل با چالش‌های مختلفی روبرو شد اما تیم ما و آلومینیوم اراک که تازه به لیگ برتر آمده بود، کم کم شخصیت خود را پیدا کردند. نمی‌دانم در این کار چقدر توانستم موفق باشم اما کسانی که لیگ برتر را رصد می‌کند، معتقدند این مساله ممکن شده است.

ربیعی ادامه داد: ما به نگاه‌های هواداری احترام می‌گذاریم و بالا رفتن سطح توقع هواداران اتفاق خوبی است اما نباید واقع‌بینی فراموش شود. من این قول را به هواداران می‌دهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و روند درستی را برای تیم ایجاد کنیم اما خواهش می‌کنم که توقع بی‌جا نداشته باشید. تلاش ما این است که نواقص را برطرف کنیم و یک باشگاه خوب برای مس رفسنجان به ارمغان بیاوریم و نماینده خوبی برای استان کرمان باشیم. آرزوی من این است که شاهد حضور تیم مس رفسنجان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه من تیم را بعد ۱۵ سال به لیگ برتر آوردم، فکر می‌کنم تیم مس رفسنجان شایسته یک احترام درست هستند. من از هواداران می‌خواهم یک انرژی خوب به این تیم تزریق کنند و هر چه بیشتر این انرژی منتقل شود، هم مس رفسنجان را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد و یک رتبه خوب را در جدول خواهیم داشت. 

انتهای پیام

نظر شما