شناسهٔ خبر: 45953219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره ۸۰ میلیون یورویی آرسنال در بهترین فرم(عکس)

نیکلاس پپه، ستاره ساحل عاجی آرسنال، در دیدار امروز برابر لسترسیتی نمایشی درخشان داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لیل فرانسه بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به ستاره ساحل عاجی این تیم یعنی نیکلاس دوخته شد اما نهایتاً این آرسنال بود که توانست او را در تابستان 2019 به خدمت بگیرد.

 

نیکولاس پپه با مبلغ 80 میلیون یورو توسط توپچی‌ها جذب شد تا به گران ترین ستاره این باشگاه تبدیل شده باشد. با این حال پپه در ماه های ابتدایی حضور خود در  آرسنال نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی به یک نیمکت نشین نیز تبدیل شد اما به نظر می‌رسد که او رفته رفته به بهترین فرم خود نزدیک شده است.

 

در همین ارتباط نیکلاس پپه امروز در ترکیب آرسنال مقابل لسترسیتی قرار گرفت و بهترین بازیکن تیمش بود. او یک گل برای تیم میکل آرتتا به ثمر رساند و گل دوم توپچی‌ها نیز روی تاثیر مستقیم او حاصل شد چرا که این بازیکن برای آرسنال پنالتی گرفت.
نکته جالب دیگر این که گل اول آرسنال مقابل لستر که روی ضربه ایستگاهی به دست آمد روی خطایی بود که نیکلاس پپه آن را از حریف گرفته بود. قبل از آن 4 بار دیگر روی این ستاره ساحل عاجی خطا انجام شده بود که نهایتاً پنجمین آنها به یک ضربه آزاد در موقعیت خوب و نهایتاً گل تساوی بخش آرسنال منجر شد.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما