شناسهٔ خبر: 45944505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ارتش یمن: عمق عربستان را با یک موشک بالستیک و ۱۵ پهپاد هدف قرار دادیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز(یکشنبه) از هدف قرار دادن عمق عربستان سعودی با یک فروند موشک بالستیک و پانزده پهپاد خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المسیره، یحیی سریع در بیانیه ای اعلام کرد: در پاسخ به تشدید حملات متجاوزگرایانه مستمر ائتلاف سعودی و ادامه محاصره ملت عزیز ما، نیروی هوایی و موشکی ارتش یمن،عملیات تهاجمی بزرگ و مشترک موسوم به «عملیات تعادل بازدارندگی پنجم» را به سمت عمق سعودی انجام داد.

وی تشریح کرد:در این عملیات با یک موشک بالستیک مدل «ذوالفقار» و پانزده هواپیمای بدون سرنشین ازجمله ۹ پهپاد مدل «صماد۹»، پایگاههای حساسی در ریاض پایتخت دشمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع با بیان اینکه با شش پهپاد مدل «قاصف ۲K» پایگاههای نظامی در مناطق ابها و خمیس مشیط هدف قرار گرفت، تاکید کرد که به لطف خداوند این حملات دقیق بودو به اهداف مورد نظر به دقت اصابت کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات تعادل بازدارندگی از عصر شنبه تا صبح امروز(یکشنبه) ادامه داشت، تاکید کرد: عملیات ما ادامه دارد و تا زمانی که تجاوز و محاصره کشورما ادامه داشته باشد، بیشتر و بیشتر گسترش خواهد یافت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان همچنین از ساکنان مناطق هدف خواست که از همه سایت های نظامی، فرودگاههای نظامی و فرودگاههایی که از آنها برای اهداف نظامی استفاده می شود، فاصله بگیرند.

خبر را در المسیره ببینید

نظر شما