شناسهٔ خبر: 45944381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

جزئیات عملیات بزرگ در عمق عربستان/ تاسیسات حساس ریاض با موشک و ۱۵ پهپاد هدف قرار گرفت

ابنا

عملیات موشکی بالستیک روز گذشته در عمق خاک عربستان با استفاده از موشک ذوالفقار و 15 فروند پهپاد از جمله 9 فروند صماد 3 به مواضع حساس بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تشریح جزئیات عملیات بزرگ ارتش و کمیته‌های مردمی در عمق خاک عربستان از به کارگیری موشک بالستیک و ۱۵ پهپاد در هدف قرار دادن تاسیسات نظامی مهم ریاض خبر داد.

وی گفت: این عملیات بزرگ در عمق خاک عربستان سعودی انجام شده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت: ما عملیات را با موشک بالستیک و 15 پهپاد انجام دادیم و طی آن اماکن مهم و حساس در ریاض را هدف قرار دادیم.

یحیی سریع گفت: عملیات موشکی بالستیک روز گذشته در عمق خاک عربستان با استفاده از موشک ذوالفقار و 15 فروند پهپاد از جمله 9 فروند صماد 3 به مواضع حساس بوده است.

وی افزود: 6 پهپاد قاصف کا 2 به مواضع نظامی در مناطق ابها و خمیس مشیط حمله کرده و شلیک ها به لطف خدا به هدف خورده اند.

یحینی سریع گفت: عملیات موازنه بازدارندگی پنجم از دیشب تا صبح امروز ادامه داشته است، این عملیات ادامه دارد و بیشتر و بیشتر خواهد شد، تا وقتی که تجاوزان محاصره کشور ادامه دارد، ادامه می یابد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: بار دیگر تأکید می کنیم که همه ساکنان این مناطق باید از مواضع و فرودگاه های نظامی یا هر تأسیساتی برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گیرد فاصله بگیرند.
………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما