شناسهٔ خبر: 45921758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومین با حضور دکتر جهانگیری

معاون اول رییس جمهورتاکید کرد: دولت از برنامه‌های اشتغالزایی در روستا‌ها حمایت می‌کند

افتتاح و بهره برداری متمرکز ۲۵۰۰ واحد مسکن محرومین در ۶۴۸ روستای استان گلستان با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور در روستای پنج پیکر، ضمن بازدید از این روستا و کلید 80 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستاهای استان گلستان را به مالک آن تقدیم کرد و همزمان با این رویداد 1500 واحد مسکن محرومین در 648 روستای استان افتتاح شد.

معاون اول رییس جمهور در حاشیه این مراسم در سخنانی در جمع مردم روستای پنج پیکر ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت مردم این روستا در حوزه بافت پارچه، گفت: علاوه بر کشاورزی و دامپروری در روستاها اقدامات جدیدی نظیر بافت پارچه بسیار پراهمیت است و دولت نیز تسهیلات مورد نیاز برای راه اندازی این گونه فعالیت ها را پرداخت خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات مهمی در روستاهای سراسر کشور برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی انجام شده است، افزود: تاکنون بیش از 2 میلیون مسکن روستایی مقاوم سازی و نوسازی شده و اینکه این روزها شنیده می شود که در فلان منطقه از کشور زلزله آمده اما تلفاتی نداشته است نتیجه همین مقاوم سازی ها است.
دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تولید مسکن محرومین، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه پای کار آمدند و با کمک دولت میزان آورده طبقات ضعیف و محروم که خودشان قدرت بهسازی و نوسازی نداشتند، تامین شد.

برچسب‌ها:

نظر شما