شناسهٔ خبر: 45920418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

شهردار اصفهان خبر داد:

افتتاح سالن گلستان شهدا به زودی در اصفهان

موج نیوز

شهردار اصفهان گفت: سالن گلستان شهدای اصفهان در روزهای آینده در مجاورت گلستان شهدا به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تسلیت وفات حضرت زینب (س) و سالروز شهادت حاج حسین خرازی با بیان اینکه بهره برداری آتی از طرح های عمرانی شهر اصفهان به سالن گلستان شهدا اختصاص دارد، گفت: این سالن توسط شهرداری در کنار گلستان شهدا برای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ساخته شده است.

وی بیان داشت: شهرداری اجازه نداد این پروژه که آرزوی چهل ساله مردم اصفهان بود، در روزهای سخت متوقف شود و با روزهایی که با سالگرد شهادت بسیاری از شهدای سرافراز همزمان شده است این سالن در اختیار مردم اصفهان قرار خواهد گرفت.  

این مقام مسئول افزود: ورود خودروهای سنگین جان مردم خیابان های زینبیه، بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و دیگر خیابان ها را تهدید می کرد و هر ساله حدود 12 نفر جان خود را از دست می دادند اما اکنون احداث خیابان های تابان و آسمان ترافیک را از شهر خارج کرد. 

نوروزی تصریح کرد: همچنین پل آفتاب یکی از نقاط مهم حلقه حفاظتی با بزرگراه شهید اردستانی با جاده فرودگاه است که روز گذشته به صورت رسمی به بهره برداری رسید.  

شهردار اصفهان گفت: مجموعه پل های شهید سلیمانی در انتهای کارخانه قند در حال پیشرفت است و در نقطه دیگر حلقه حفاظتی آخرین قسمت بتن ریزی مجموعه پل های شهید سلیمانی انجام شد تا طبق زمان بندی تا آخر سال این پروژه بهره برداری و افتتاح شود.  

 

نظر شما