شناسهٔ خبر: 45907491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پروژه‌های شهری اصفهان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد

تقاطع غیر همسطح آفتاب و خیابان‌های آسمان و تابان با هزینه ۲ هزار میلیارد ریال با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور، شهردار و جمعی از مسؤولان اصفهانی به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمود واعظی صبح امروز در برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروزه در کشورهای پیشرفته محیط‌زیست و سلامت مردم مورد اهمیت است؛پروژه‌های انجام شده اقدامی ارزنده در راستای این هدف است و دولت همواره برای سلامت و وقت مردم ارزش قائل است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: اینکه ما بتوانیم گره‌های ترافیکی را باز کنیم به معنای اهمیت به محیط‌زیست و در ادامه آن سلامت مردم است که از جمله اولویت‌هایی است که به آن توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای کاهش زمان مؤثر است، گفت: شهر اصفهان با توجه به قرار گرفتن در مسیر ارتباطی سایر استان‌های کشور، توجه به حلقه‌های حفاظتی به لحاظ آرام‌سازی ترافیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

واعظی اظهار داشت: شهردار و استاندار اصفهان فضایی را پدید آوردند که صفا و همدلی بین بخش‌های مختلف برقرار است که البته لیاقت و شأن مردم اصفهان این است که هر کاری که می‌توان برای آن‌ها انجام شود و این موضوع حق آنان است.

اتمام ساخت مجموعه پل‌های شهید سلیمانی تا پایان اسفندماه

قدرت الله نوروزی نیز در این مراسم با اشاره به تکمیل 50 کیلومتر از حلقه حفاظتی 80 کیلومتری اظهار کرد: جاده فرزانگان با طول ۶ کیلومتر طی 2 تا 3 سال ساخته شد و این حرکت باعث جلوگیری از مرگ ۱۲ نفر در سال و کاهش آلودگی هوا خواهد شد.

شهردار اصفهان گفت: مهندسین اعلام کردند این پروژه ۱۸ ماهه ساخته می‌شود اما من همان موقع اعلام کردم ۱۰ ماهه ساخته می‌شود و کسی باور نمی‌کرد ولی ۳ روز قبل از پایان ۱۰ ماه به پایان رسید.

وی بابیان اینکه پل شهید سلیمانی نیز که زیباترین و بزرگ‌ترین پل است با هزینه ۲۰۰ میلیارد تومان تا قبل از پایان اسفند تمام می‌شود، گفت: مدیران شهری برای افتتاح پل شهید سلیمانی تلاش می‌کنند و این پروژه باعث کاهش چشم‌گیر فوتی‌های ناشی از تصادفات خواهد شد.

نظر شما