شناسهٔ خبر: 45891366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان قم به‌صورت ویدئوکنفرانس

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان قم به‌صورت ویدئوکنفرانس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا امینی با اشاره به درخواست‌های ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون‌های پزشکی گفت: رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم برگزاری این کمیسیون‌ها تأکید بسیاری داشته‌اند و در همین راستا زیرساخت برگزاری کمیسیون‌های پزشکی به‌صورت ویدئوکنفرانس مهیا شده است.
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نخستین جلسه کمیسیون پزشکی به‌صورت ویدئوکنفرانس روز یکشنبه 2 اسفندماه در استان قم برگزار شد و تا پایان سال بر اساس درخواست مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: بدیهی است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با آماده‌سازی زیرساخت‌های فنی در سال آینده امکان برگزاری مداوم کمیسیون‌های پزشکی به‌صورت شبانه‌روزی مهیا می‌شود. از مزایای این اتفاق می‌توان به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، سرعت در رسیدگی، کاهش هزینه‌ها و در نهایت رضایت ایثارگران اشاره کرد.
انتهای پیام/

نظر شما