شناسهٔ خبر: 45885880 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران عنوان کرد:

۵ مرکز هوشمند دیگر در دستور کار شرکت پست

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: پنج مرکز دیگر هوشمند تجزبه و مبادلات پست در دستور کار ما قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در افتتاح مرکز هوشمند شماره دو تجزبه و مبادلات پست کشور با بیان اینکه مراکز هوشمند پست به کارهای پستی سرعت و دقت بیشتری می‌دهد، اظهار داشت: طرح راه‌اندازی مراکز هوشمند پست از قبل از انقلاب مطرح بود و پس از انقلاب دستگاه‌های مکانیزاسیون آن وارد کشور شد اما به دلیل استفاده نشدن به جای آهن قراضه به فروش رفت.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که اولین مرکز هوشمند پست با کمک ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی راه‌اندازی می‌شود تا کیفیت، دقت و سرعت فعالیت‌های پستی در کشور ارتقاء پیدا کند.

سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه تعداد مراکز هوشمند به زودی افزایش خواهد یافت، گفت: پنج مرکز هوشمند پستی دیگر، علاوه بر مرکزی که امروز به افتتاح رسید در دستور کار شرکت ملی پست قرار دارد.

وی افزود: تعدادی از این مراکز تا اول نیمه سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: به جز یک مرکز، سایر مراکز از تجهیزات داخلی استفاده می‌کنند و آن یک مرکز نیز 70 تا 80 درصد تجهیزات آن تولید داخل است.

سبحانی‌فر افزایش سطح سلامت بسته‌های پستی دقت و سرعت را از نتایج توسعه تعداد مراکز هوشمند پستی برشمرد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی مراکز هوشمند پستی، امنیت محصولات پستی را نیز بالا می‌برد و بسته‌های پستی به صورت پلمپ در مبدأ دریافت و در مقصد تحویل داده می‌شود.

نظر شما