شناسهٔ خبر: 45862658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مصاحبه جادوگر مجوز پخش ندارد!

علی کریمی بعد از انصراف از شرکت در مناظره غیر زنده فوتبال برتر، تصمیم گرفت روبروی امیرعلی نبویان بنشیند و به اتفاق خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علیرضا منصوریان و بهنام ابوالقاسمپور حقایق و پشت پرده های فوتبال را به زبان بیاورد...

صاحب‌خبر -

در حالی که علی کریمی در یک برنامه ویدئویی اهداف خود از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال و برخی پشت پرده های این رقابت انتخاباتی را بیان کرده، منابع آگاه از احتمال سانسور این برنامه ویدئویی خبر می دهند!

 علی کریمی که به اتفاق مصطفی آجرلو، عزیزی خادم و کیومرث هاشمی به مناظره در فوتبال برتر دعوت شده بود، روز گذشته به جای شرکت در این برنامه غیر زنده، با انتشار نامه سرگشاده ای اعلام کرد این برنامه مناظره را نمایشی می داند و از حضور در آن خودداری می کند. اما ساعتی بعد از انتشار این نامه، تیزری از علی کریمی منتشر شد که او را در یک استودیوی خصوصی روبروی امیرعلی نبویان نشان می داد.

بعد از انتشار این تیزر، خبر رسید قرار است فیلیمو مصاحبه علی کریمی را به همراه اظهارنظرهایی از خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علیرضا منصوریان و بهنام ابوالقاسمپور منتشر کند اما صبح امروز شایعه تازه ای به گوش رسید مبنی بر این که جلوی پخش برنامه ساخته شده در استودیوی خصوصی گرفته شده و احتمال پخش این برنامه از طریق وی اوی دی ها اندک است.

مشخص نیست چه مشکلی در راه تولید، تهیه و پخش این برنامه ویدئویی پیش آمده که از صبح امروز این خبر به صورت غیر رسمی به گوش می رسد که احتمال دارد برنامه ضبط شده امیرعلی نبویان و علی کریمی پخش نشود.

گویا تا این لحظه مجوزی برای پخش مصاحبه علی کریمی از پلتفرمی که قصد انتشار این برنامه را داشته، صادر نشده است. برنامه های اینچنینی نیاز به مجوز پخش دارند.

قرار است امشب برنامه فوتبال برتر، مناظره سایر نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که در غیاب علی کریمی در این مناظره غیر زنده شرکت کردند را پخش کند. انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند ماه با حضور 4 نامزد ریاست و بیش از 60 نامزد عضویت در هیات رییسه برگزار خواهد شد.

 

طرفداری

برچسب‌ها:

نظر شما