شناسهٔ خبر: 45845627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پایگاه همگانی خوبی برای شهروندان فراهم شد

افتتاح زمین های تنیس خاکی با حضور ستاره های فوتبال/ عزیزی: قهرمانان ما متعلق به جنوبی ترین مناطق شهر هستند

‎‎آیین افتتاح و بهره برداری از زمین های تنیس خاکی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی منطقه ۱۹ با حضور رییس فدراسیون تنیس و ستاره های فوتبال برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مراسم افتتاح و بهره برداری از  ۵ زمین تنیس خاکی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی منطقه ۱۹ طی آیینی با حضور رئیس کمیته ورزشی شورای اسلامی شهر تهران، معاون امور مناطق شهرداری تهران، رئیس فدراسیون تنیس ایران، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ و شورایاران و نیز چند تن از چهره های بنام و پیشکسوت عرصه فوتبال کشور همچون خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، بهنام ابوالقاسم پور، آرش برهانی، حمید جاسمیان و مهدی امیرآبادی در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در این مراسم ضمن تشکر از شهرداری منطقه ۱۹ در ایجاد زمین های تنیس خاکی بوستان ولایت، ساخت آن ها را اقدامی مثبت در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد شورو شعف در این منطقه جنوبی دانست.

رییس فدراسیون تنیس گفت: این فدراسیون متعهد خواهد بود به شهرداری که اقدام به ساخت زمین تنیس کرده، کمک نماید.

وی ادامه داد: طی آمایش سرزمینی در حوزه ورزشکاران، قهرمانان ما متعلق به جنوبی ترین مناطق شهر هستند.

داود عزیزی همچنین جای پیشکسوتان تنیس در مواسم بهره برداری از زمین های تنیس منطقه ١٩ را خالی دانست و افزود: با شهردار منطقه هم صحبت کردم که ای کاش برای افتتاح زمین های تنیس پیشکسوتان این رشته هم حضور داشتند اما ان شالله شاهد حضور آنها در استمرار این افتتاحیه های زمین های تنیس در کلانشهر تهران باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما