شناسهٔ خبر: 45824718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

آمریکا در حال بررسی کاهش تحریم‌های ایران است

یک پایگاه خبری انگلیسی به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در حال بررسی کاهش تحریم‌های وضع شده علیه ایران به منظور تسهیل تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌‌ای ایران است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| یک پایگاه خبری انگلیسی به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که رئیس جمهور این کشور در حال بررسی کاهش تحریم‌های ایران است.
 

پایگاه خبری تایمز انگلیس به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در حال بررسی کاهش تحریم‌های وضع شده علیه ایران به منظور تسهیل تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌‌ای ایران است.

 

چند روز پیش، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای از درخواست دولت ترامپ برای بازگرداندن تمامی تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران عقب نشینی کرد.

 

بر این اساس، ریچارد میلز، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای از ادعای دولت پیشین این کشور برای بازگرداندن تمامی تحریم‌های ایران ذیل قطعنامه 2231 عقب نشینی کرد.

 

دولت ترامپ پس از خروج از برجام و اعمال تحریم‌های شدید علیه ایران تحت سیاست فشار حداکثری، در مردادماه به دنبال بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت علیه تهران بود. با این حال، درخواست دولت وقت آمریکا با استقبال سایر اعضای شورای امنیت همراه نشد و همین موضوع باعث شد دولت آمریکا درخواست بازگرداندن تمامی تحریم‌ها علیه ایران ذیل قطعنامه 2231 را مطرح کند. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما