شناسهٔ خبر: 45799508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیرساخت‌های شهر کرمان متناسب با حضور میلیونی زائران شهید سلیمانی احداث شود

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: کرمان شهر شهید سلیمانی است و این شهر باید متناسب با حضور میلیونی زائران این شهید بزرگوار ساخته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 20 دستگاه اتوبوس درون شهری کرمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه وضعیت بودجه‌ای که برای شهرداری است گزارش خوبی است اظهار داشت: بیش از هزار و 200 میلیارد تومان بودجه شهرداری برای سال 1400 پیش‌بینی شده که بودجه نسبتاً خوبی است.

وی با بیان اینکه کرمان شهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی است و این شهر باید متناسب با حضور میلیون‌ها نفر از زائران این شهید بزرگوار در طول سال ساخته شود گفت: انتظارات مردم بیش از گذشته است و امیدواریم انتظارات آنها برآورده شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلساتی در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور شهرداران کلان شهرهای کشور برگزار شده است افزود: موضوعات این شهرداران برای ظرفیت‌های بودجه‌ای پیگیری شد.

وی با بیان اینکه 9 درصد از مالیات ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها است ادامه داد: در کمیسیون اقتصادی مجلس در اصلاحیه قانون این مبلغ تمدید شد و مبلغ مازادی نیز برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه فردا بودجه 1400 در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: بعد از آن بحث اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستورکار است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه امسال هزار و 150 میلیارد تومان از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری کرمان کمک شده است افزود: این اقدامات ادامه دارد.

انتهای پیام/511/ ت

نظر شما