شناسهٔ خبر: 45792905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار یزد: رویکرد یزد رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران است

گروه استان‌ها- استاندار یزد با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات صنایع در استان با تعامل و همکاری موجود برطرف شده گفت: رویکرد یزد رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی دقایقی قبل در آیین افتتاح یک واحد صنعتی در شهرستان میبد اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل، همکاری و همدلی که در استان یزد وجود دارد، بسیاری از مسائل در این حوزه تسهیل شده است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلاتی که در حوزه تولید داشتیم با بررسی‌های صورت گرفته و مصوباتی که در استان داشتیم برطرف شده است.

طالبی افزود: مواردی هم وجود دراد که با تدبیر مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برطرف می‌شود و فعالانی که در این حوزه با مشکل روبه‌رو هستند می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز نشست ستاد تسهیل استان یزد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امید ما به مصوباتی است که در ستاد تسهیل صورت می‌گیرد و می‌تواند زمینه رفع مشکلات استان یزد در حوزه صنعتی را فراهم کند.

استاندار یزد گفت: استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی دارد که می‌تواند در راستای توسعه هر چه بیشتر کشور از آن کمال استفاده را ببرد.

طالبی تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته تلاش شده با رفع مشکلات و موانع پیش روی صنعت‌گران و تولیدکنندگان و ایجاد تسهیل در کار آنها، زمینه تقویت آنها فراهم شود.

انتهای پیام/781/ح

نظر شما