شناسهٔ خبر: 45708596 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت صنعت، معدن و تجارت | لینک خبر

افتتاح ۴ رویداد صنعتی در نمایشگاه بین المللی با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت

4رویداد صنعتی و معدنی متالورژی، چوب ، کیف وکفش ومیدکس امروز ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور صادقی نیارکی «معاون امور صنایع وزارت صمت» و همچنین حسن زمانی «رییس نمایشگاه های بین المللی» افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

این ۴ نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا، از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شوند و مشارکت کنندگان و تولیدکنندگان آخرین دستاوردها، محصولات، تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و خدمات خود را ارائه و در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار می‌دهند.

در این رویداد، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متافو، متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) با حضور صنایع پیشران این بخش افتتاح شد.

پیش از این نیز میدکس؛ نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون به عنوان مهمترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران و میزبان شرکت‌های فعال در حوزه معماری و طراحی، دکوراسیون و تجهیزات، دیوارپوش و کفپوش، فرش، پرده و لوازم تزئینی، انواع مبلمان فضای باز، نورپردازی، فناوری‌های نوین ساختمان مورد افتتاح قرار گرفت.

در پایان هفتمین نمایشگاه امپکس به عنوان تنها نمایشگاه مرتبط تخصصی با صنایع چرم ، کیف و کفش با حضور صادقی نیارکی، زمانی و نوده فراهانی افتتاح شد.

نظر شما