شناسهٔ خبر: 45605593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور:

۱۶هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تا پایان سال واگذار می شود

معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: تا پایان سال بالغ بر ۱۶ هزار واحد مسکونی دیگر تحویل جامعه هدف بهزیستی خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یزدان‌مهر در آئین واگذاری ۲۳۸۱ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بیان کرد: برای واگذاری این واحدها، بالغ بر ۵۹۰ میلیارد تومان منابع استفاده شده است که ۱۰۵ میلیارد تومان آن کمک‌های بلاعوض، ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۱۳ میلیارد تومان معافیت‌های مختلف ساختمانی و مابقی با کمک خیرین، نهادهای عمومی و مردمی و مشارکت مددجویان تامین شده است.

وی ادامه داد: تعهد ما در تحویل مسکن در سال ۹۸، ۷۶۰۰ واحد بود. در سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۲۱ واحد به جامعه هدف تحویل دادیم. تعهد امسال نیز بر اساس قوانین بالادستی ۷۶۰۰ واحد بود که در ۹ ماهه اول سال، بالغ بر ۱۳ هزار واحد تاکنون تحویل داده شده و تا پایان سال بالغ بر ۱۶ هزار واحد تحویل جامعه هدف خواهیم داد.

معاونت مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار واحد در دست ساخت داریم. این درحالیست که با راهبری هوشمندانه و مدیریت مشارکتی تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که با سازمان‌ها و نهادهای مختلف مانند قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بسیج مستضعفان، قرارگاه خاتم الانبیا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مستضعفان بسته شده، سال آینده همه این‌ها به بار خواهد نشست و لذا در سال آینده شاهد تحویل بخش قابل توجهی از این ۳۵ هزار واحد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما