شناسهٔ خبر: 45461153 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هاشمی تاکید کرد:

ضرورت توضیح شهرداری درباره قبولی بستگان یکی از مدیران در آزمون استخدامی

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از عدم پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضا در زمان بندی مناسب گفت: از معاون شهردار که در جلسات صحن حضور دارند درخواست می‌کنم به موضوع تذکرات به ویژه در چندماه باقی مانده تا پایان شورا جدی‌تر از گذشته، پاسخ بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به تذکر سخنگوی شورا مبنی بر عدم پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضای شورا گفت: از دبیرخانه و بخش مصوبات این مسائل را دائم پیگیری می‌کنیم اما چند ماهی است که شهرداری دیگر به تذکرات در زمان‌بندی مناسب پاسخ نمی‌دهد. 

او ادامه داد: در گذشته هم به تذکرات خیلی خلاصه جواب می‌دادند و بعضا مورد پسند هم واقع نمی‌شد، اما تاحدودی اعضا را راضی می‌کرد. مثلا در مورد تفاهمنامه با سازمان سرمایه‌گذاری پیگیری کردم و شهرداری اعلام کرد که هنوز اتفاقی رخ نداده و تبدیل به قرار داد نشده که شهرداری می‌توانست همین جواب را در قالب چند خط بنویسد.

رئیس شورای شهر گفت: از معاون شهردار که در جلسات صحن حضور دارند درخواست می‌کنم به موضوع تذکرات به ویژه در چندماه باقی مانده تا پایان شورا جدی‌تر از گذشته، پاسخ بدهند. 

هاشمی گفت: حتی اگر لازم است مدیران مربوطه در دفتر عضو شورا حضور پیدا کنند و مساله را تشریح کنند. برای آزمون دستیاران نیز سوءتفاهمی بود که بستگان یکی از مدیران در آزمون قبول شده و شهرداری می‌توانست توضیح دهد و نامه‌ای بنویسد مبنی بر اینکه بستگان مدیران هم می‌توانند در آزمون شرکت کنند و به نظر می‌رسد در این زمینه کاهلی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما