شناسهٔ خبر: 45446820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

پشت‌پرده حملات مهاجرانی به بورقانی

صاحب‌خبر -
پشت‌پرده حملات مهاجرانی به بورقانی
مهاجرانی در شرایطی اختلافی قدیمی را پیش می‌کشد که پیوند هاشمی با اصلاح‌طلبان از سال 84 تا آخرین لحظه عمر هاشمی عمیق بود و نه‌تنها تنشی میان ایشان وجود نداشت، بلکه مشاهده شد اصلاح‌طلبان و هاشمی در اتحاد با یکدیگر در سه انتخابات 88، 92 و 96 حاضر شدند که از این میان در دو انتخابات به پیروزی رسیدند.


روز گذشته دو توییت از عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اول اصلاحات، خبرساز شد. او در این‌ توییت‌ها از یک ‌سو از اختلاف خود با احمد بورقانی سخن می‌گوید و از سوی دیگر به اصلاحات حمله می‌کند که به ‌سمت رادیکالیسم در حرکت است و ضمن این انتقاد می‌گوید که منِ مهاجرانی همیشه با رادیکالیسم اصلاحات مخالف بودم.

به گزارش شرق، او نوشته است: «به ‌نظرم اندک‌اندک جمع مستان می‌رسند! و شاهد موج سوم اصلاح‌طلبان رادیکال هستیم. موج اول: مطبوعات رادیکال بود که فرمان هدایت آن در وزارت ارشاد نبود، مرحوم احمد بورقانى هم با من هماهنگ نبود، به همین دلیل وقتى اختیار وزیر را که در اعطاى مجوز به ایشان داده بودم، پس گرفتم، استعفا داد». 

او در توییت دوم ادامه می‌دهد: «موج اول اصلاح‌طلبانِ رادیکال با طرح اصلاح قانون مطبوعات در مجلس به اوج خود رسید. من با طرح مخالف بودم. می‌دانستم به سرانجام نمى‌رسد؛ نرسید. موج دوم: تخریب عمیق و گسترده آیت‌الله هاشمى‌رفسنجانى بود. گفتند هاشمى مرده سیاسى است. موج سوم: تخریب سپاه و طرح دولت نظامى است. حکایت همچنان...».

نظر شما