شناسهٔ خبر: 45321513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ: رأی کمیته انضباطی منصفانه بود/ دوستان سعه صدر داشته باشند

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ بر این باور است که رأی اخیر کمیته انضباطی این فدراسیون منصفانه بوده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا بکماز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص رأی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال اظهار داشت: مدیریت باشگاه زغال سنگ طبس از ما خواسته بود در این مسئله ورود نکنیم و مصاحبه نداشته باشیم اما من از او اجازه گرفتم تا نظرات خود را بیان کنم. قبلا هم اعلام کردیم هر تصمیمی که کمیته انضباطی بگیرد و اعلام کند، قبول می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم. رأی کمیته انضباطی بعد از 15 روز اعلام شد. ما از بابت یک موضوع بسیار خوشحال هستیم و که فدراسیون برای احقاق حقوق تیم‌ها پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و این تلاش آنها برای ما بسیار ارزشمند است.

 

سرمربی تیم هندبال زغال‌سنگ تاکید کرد: با توجه به گروه‌بندی انجام شده، در کنار تیم‌های قدرتمندی قرار گرفتیم و با تیم سپاهان و دهدشت در پایان مرحله دوم امتیازهای نزدیکی داشتیم. این نشان می‌داد تیم دست و پا بسته‌ای در این گروه نبودیم. با توجه به اینکه یک تیم با تفاضل گل حذف می‌شد، هر کدام از این سه تیم یعنی سپاهان، دهدشت و زغال سنگ که حذف می‌شد، ناراحت کننده بود و هر سه لیاقت صعود داشتند.

وی در خصوص پیگیری و اعتراض تیم زغال سنگ گفت: به نفع ما بود که این موضوع پیگیری شود و این شائبه‌ای که برای ما، کارشناسان و جامعه هندبال ایجاد شده و آن دیدار را به یک بازی بحث برانگیز تبدیل کرده بود، پاسخ داده شود. نیاز به بازبینی بازی بود و ما از حق خود استفاده کردیم و اعتراض خود را به صورت کتبی برای فدراسیون ارسال کردیم تا اینکه این موضوع بررسی شود. کارشناسانی که بازی را بررسی کردند نظرات خود را دادند و این رأی کاملاً منصفانه بود و فدراسیون به خوبی عمل کرد و پاکدل، رئیس فدراسیون نشان داد که در هندبال جایی برای بی‌اخلاقی وجود ندارد و باید روح جوانمردی به این رشته دمیده شود.

بکماز یادآور شد: از تمامی عوامل فدراسیون و کمیته انضباطی برای پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام دادند، تشکر می‌کنم و امیدوارم جامعه هندبال از این موضوع نفع ببرد و در آینده شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم. تلاش می‌کنیم برای دوره بعد رقابت سالمی با تیم‌ها داشته باشیم و به اهدافی که از قبل تعیین کرده بودیم، دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به لزوم آرامش در هندبال گفت: امروز همه جامعه هندبال باید تلاش کند تا آرامش در این رشته وجود داشته باشد چرا که در نهایت از جو نامناسبی که ایجاد شود هندبال ضرر خواهد کرد. از همه دوستان در سایر تیم‌ها درخواست دارم با سعه صدر عمل کنند و با نگاهی که به نفع هندبال است به موضوع توجه کنند.

وی گفت: فدراسیون هندبال به صورت یک فدراسیون عدالتخواه ظاهر شد و نشان داد که برای پاک بودن هندبال تلاش می‌کند و این برای ما و اهالی این رشته خوشایند خواهد بود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما