شناسهٔ خبر: 45279551 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سازمان الحشد الشعبی:

خون گرانبهای شهدای الحشد الشعبی سپر دفاع از وطن و ملت عراق است

سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور پیام تسلیتی در پی شهادت 11 تن از رزمندگان الحشد در درگیری شدید با عناصر تروریستی داعش تصریح کرد:‌ خون گرانبهایی که قهرمانان نیروهای الحشد نثار می‌کنند، سپری استوار در دفاع از وطن بوده و در خط مقدم دفاع از ملت عراق و دفع تمام نقشه‌های شیطانی که می‌خواهد به این کشور عزیز آسیب برساند، تقدیم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد الشعبی عراق، اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای رسمی شهادت 11 تن از رزمندگان تیپ 22 سپاه بدر این سازمان را در دفع حمله سنگین عناصر داعش در استان صلاح‌الدین تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحيم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ(169/ آل عمران)

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق به خانواده‌های شهدای رزمنده تیپ 22 نیروهای بسیج مردمی که در نتیجه پاسخ قهرمانانه خود به حمله تروریستی خیانت‌آمیز و ناجوانمردانه در منطقه «العیث» به درجه رفیع شهادت نائل شدند، صمیمانه تسلیت می‌گوید.

ما همچنین به خانواده فرمانده هنگ سوم تیپ 22 الحشد الشعبی، سردار شهید دلاور حسین سعیدان(ابوعلیا الحسیناوی) که در صف مقدم رزمندگان عاشق شهادت بود، تسلیت می‌گوییم.

از خداوند باری تعالی می‌خواهیم که به مجروحان در این پیکار که در روند مقابله با حمله تروریستی با عناصر داعش به مدال افتخار جانبازی نائل شدند، بهبودی کامل و سریع عطا کند.

این خون گرانبها که قهرمانان نیروهای الحشد الشعبی نثار می‌کنند، سپری استوار در دفاع از وطن بوده و در خط مقدم دفاع از ملت عراق و دفع تمام نقشه‌های شیطانی که می‌خواهد به این کشور عزیز آسیب برساند، تقدیم می‌شود».

کانال خبری صابرین نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد که عناصر داعش در این منطقه به محاصره نیروهای الحشد در آمده‌اند ولی بر اثر درگیری‌های شب گذشته، 4 بهمن 11 تن از جمله «ابو علیاء الحسناوی»، فرمانده هنگ سوم به شهادت رسیده‌اند.

این دومین حمله شدید داعش در عراق طی یک هفته اخیر است. هفته گذشته دو انتحاری داعش خود را در بازار محلی شهر بغداد منفجر کردند که بر اثر آن، ۳۲ نفر به شهادت رسیدند و بیش از صد نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

نظر شما