شناسهٔ خبر: 45278956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واسعی: انگار نه انگار من بازیکن تراکتور هستم/ اگر من را نمی‌خواهند بگویند تا تکلیفم را بدانم/ حقم را ندهند پرونده را به CAS می‌برم

هافبک محروم تراکتور از عدم پیگیری محرومیتش توسط باشگاه گلایه مند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید واسعی، هافبک تیم فوتبال تراکتور که با محرومیتی 4 ماهه از سوی فدراسیون فوتبال مواجه شده است تقریباً نیمی از این محرومیت را پشت سر گذاشته ولی به گفته خودش، باشگاه هیچ پیگیری خاصی نسبت به اعتراض به حکم صادر شده و تلاش برای رفع یا کاهش این محرومیت نداشته است. به گفته واسعی باشگاه تراکتور که مدتی بحث فسخ قرارداد او را مطرح کرده بود حتی نسبت به ان مورد به او اطلاع رسانی نمی‌کند.

واسعی در گفتگو با ایلنا در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به برتری تراکتور مقابل گل گهر اظهار داشت: برد خوب تراکتور را تبریک می‌گویم و من هم به اندازه بازیکنان حاضر در زمین خوشحال بودم چرا که تراکتور را تیم خودم می‌دانم و از این نتیجه خوب و خوشحالی هواداران تیم خوشحالم و امیدوارم تیم تراکتور همیشه در تمام بازی‌ها موفق باشد.

وی در مورد آخرین وضعیتش گفت: حدود ۵۰ روز است که از محرومیت من می‌گذرد ولی هیچکس از باشگاه پیگیر کارهای من نبوده و اصلا انگار نه انگار که من بازیکن تراکتور هستم. من واقعاً در تمام این مدت تنها بودم و به تنهایی کارهای پیگیری محرومیتم و اعتراض به رای صادر شده را انجام دادم.

هافبک محروم تراکتور در مورد دیدار با مسئولان باشگاه هم توضیح داد: چند بار قرار بود به دیدن مسئولان باشگاه بروم ولی هر بار به دلیل و بهانه‌ای با این موضوع موافقت نکردند و جلسه‌ انجام نشد تا حرف‌هایم را بزنم و پاسخ بگیرم و واقعا دلیل این رفتارها را از مسئولان محترم و عزیز تراکتور نمی‌دانم. حتی بحث فسخ قرارداد هم که پیش آمده بود نمی‌دانم چه شد و کاش اقلا تکلیف من را روشن می‌کردند و اگر من را نمی‌خواهند هم بگویند تا تکلیفم را هرچه زودتر بدانم.

واسعی در ادامه گفت: اگر حکم عادلانه‌ای صادر نشود و من به حقم نرسم حتما این پرونده را به CAS خواهم برد و تا آخر پیگیر گرفتن حقم هستم‌. امیدوارم آنهایی که باعث شدند حق من ضایع شود و بی‌دلیل در اوج دوران فوتبالم از بازی کردن محروم باشم شب راحت بخوابند.

نظر شما