شناسهٔ خبر: 45273141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت استعدادهای هندبال ایران به یاد 320 شهید ورزشکار قم

رئیس هیات هندبال استان قم گفت: استعدادها و نخبه‌های هندبال کشور در مسابقات هندبال رده سنی جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور در قم رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حسین محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به یاد 6090 شهید استان قم و 320 شهید ورزشکار قمی و هماهنگ با ستاد ملی کنگره شهدای استان قم و کمیته ورزش و جوانان قم، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد ایران هستیم و این بازی‌ها را در دو سالن ورزشی شهید جعفر حیدریان و شهدای دروازه‌ری قم برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با نظارت کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار می‌شود و با توجه به شرایط کرونا به منظور حفظ سلامت کادر و بازیکنان تمام تیم‌ها و عوامل شرکت کننده، تست PCR یک روز قبل از اعزام از محل سکونت تمام تیم‌ها انجام شده و نتیجه آزمایش در اختیار نماینده فدراسیون قرار گرفته است.

رئیس هیات هندبال استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها به شکل متمرکز با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف در قم برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات هر تیم متشکل از 14 بازیکن و چهار نفر به عنوان کادر حضور یافته و از حضور بازیکنانی که مشکوک یا مبتلا به بیماری کرونا هستند جلوگیری به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: قم بازیکنان نخبه زیادی در این رشته دارد که در باشگاه‌های سازنده هندبال و زیر نظر مربیان با دانش و مجرّب هندبال قم پرورش یافته‌اند، اکنون منتخبی از این نفرات در ترکیب تیم هندبال جوانان قم حضور دارند و در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند.

محمدخانی عنوان کرد: بعد از تیم هندبال بزرگسالان قم که با نام پاس ناجا در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافت و عملکردی مثبت از خود بر جای گذاشت، تیم جوانان قم نیز با همین نام در رقابت‌های جوانان ایران حضور یافته و امیدواریم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

وی در پایان اظهار کرد: در مجموع 21 تیم در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند و در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تیم‌های صعود کننده از هر گروه مشخص شده و در نهایت با برگزاری سایر مراحل، قهرمان ایران در سال 1399 مشخص شود.

انتهای پیام / 78002

نظر شما