شناسهٔ خبر: 45204114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کولاک در گردنه های برف گیر آذربایجان شرقی

تبریز- ایرنا- رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: گردنه های برف گیر جاده های استان شاهد کولاک بوده و تردد در آنها تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رضا کریمی نژاد سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: برابر بررسی های صورت گرفته در زمان حاضر در گردنه های آتاجان جاده خواجه - ورزقان و  گردنه های گویچه بیل و سامبران جاده های تبریز - اهر و اهر - کلیبر کولاک شدید حاکم است.

وی اظهار کرد: کولاک در گردنه های آذربایجان شرقی باعث کاهش دید و دشواری تردد شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به سرد شدن هوا و بارش برف و کولاک در جاده های آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست می شود از سفر های غیر ضروری خودداری و در صورت سفر لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و هزرایمن بودن وسیله نقلیه شان برای سفر مطمئن شوند.

هوای آذربایجان شرقی از ظهر امروز سرد شد و بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان کاهش دمای هوای این خطه تا ۱۳ درجه در روزهای آینده پیش بینی می شود. 

کاهش دمای هوا ، باعث بارش برف در مناطق مرتفع استان شد، به گونه ای که آزاد راه تبریز - زنجان ور حدفاصل بستان آباد تا هشترود عصر امروز به دلیل برف برای ساعاتی بسته شد، اما با تلاش راهداران این مسیر باز شد و هم اکنون رفت و آمد در آن جریان دارد.

نظر شما