شناسهٔ خبر: 45203449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشاور رهبر معظم انقلاب:

زیرساخت‌های خوبی برای حمل ونقل کالا در بندر چابهار ایجاد شده است

چابهار- ایرنا- مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: زیرساخت‌های خوب و تجهیزات مناسبی برای تخلیه و بارگیری و حمل ونقل کالا در بندر چابهار نصب و راه‌اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

سردار حسین دهقان روز سه شنبه در بازدید از تجهیزات، زیرساخت‌ها و ساختمان‌های عملیاتی فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار اظهار داشت: سرمایه گذاری های خوبی برای توسعه و آبادانی چابهار در حال انجام است و طرحهای توسعه و اقتصادی در حال اجرا است.

مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: بندر شهید بهشتی چابهار زیرساخت ها و تجهیزات خوبی دارد و می توان بیش از پیش از این بندر برای حمل و نقل و صادرات و واردات کالا استفاده کرد.

وی از بازدید در این بندر ابراز خوشحالی کرد و افزود: از اینکه در جریان ظرفیت های بالفعل بزرگترین بندر اقیانوسی کشور قرار گرفتم از مسوولان این شهرستان و بندر و منطقه آزادچابهار بخاطر همراهی تشکر می کنم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با ارائه توضیحات فنی به تشریح ظرفیت های بالفعل بندر چابهار در حوزه سرمایه گذاری و انتقال کالا بویژه کالاهای اساسی مورد نیاز کشور پرداخت.

بهروز آقایی گفت: در کوتاه ترین زمان و بهترین روش توانستیم از طریق این بندر اقیانوسی فعالیت های حمل و نقل و به ویژه ورود کالای اساسی را انجام دهیم.

عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، یوسفی فرماندار شهرستان کنارک و رحمدل بامری فرماندار چابهار در این بازدید مشاور عالی مقام معظم رهبری را همراهی کردند.

به گزارش ایرنا  سردار حسین دهقان مشاور رهبر معظم انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در بدو ورود مورد استقبال عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرمانداران چابهار و کنارک قرار گرفت.

بازدید از روند ساخت سومین قطب پتروشیمی کشور در شهرک پتروشیمی و نیز کارخانه فولاد مکران از دیگر برنامه‌ها در سفر ۲ روزه حسین دهقان به منطقه آزاد چابهار است.

نظر شما