شناسهٔ خبر: 45137477 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سوریه|واکنش حزب‌الله به تحریم فیصل المقداد

جنبش حزب الله لبنان تحریم‌های خصمانه اتحادیه اروپا علیه وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المنار، جنبش حزب الله لبنان، اقدام اتحادیه اروپا در تحریم فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه را محکوم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

حزب الله لبنان در بیانیه خود با محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سوریه و حکومت قانونی آن اعلام کرد، اتحادیه اروپا به سیاست متجاوزانه خود علیه سوریه و دولت قانونی و ملت آن ادامه داده و «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه را که تلاش گسترده‌ای برای روشن کردن جایگاه سوریه در محافل بین المللی و دفاع از این کشور و منافع و تصمیمات حاکمیتی آن دارد، مورد هدف قرار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 در این بیانیه آمده است، حزب الله تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا علیه فیصل المقداد و از اقدام اتحادیه اروپا به اعمال سیاست دشمنی و تنش آفرینی علیه سوریه ابراز تاسف می کند. اتحادیه اروپا که خودش برای تروریسم و گروه‌های تروریستی و پشتیبانی از آنها پوشش ایجاد می کند به جای آن که از طریق وزارت خارجه سوریه و ایجاد شبکه‌های گفتگو با این کشور و برقراری امنیت و ثبات در منطقه تلاش کند یک وزیر در دولت قانونی سوریه را تحریم کرده است.

سوریه|اتحادیه اروپا «فیصل‌المقداد» را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد

 حزب الله همچنین با قدردانی از تجربه دیپلماتیک و نقش موثر فیصل المقداد در خدمت به ملت سوریه در سال‌های گذشته همبستگی خود را با وی ابراز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما