شناسهٔ خبر: 45102762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

‌معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون:

مشاغل خانگی از مزایای بیمه صندوق روستاییان بهره‌مند می‌شوند

منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم بهره‌مندی شاغلین حوزه مشاغل خانگی از مزایای بیمه تاکید کرد و افزود : با رایزنی‌های صورت گرفته، شاغلین در حوزه مشاغل خانگی از مزایای بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بهره‌مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، عیسی منصوری معاون  توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب در نشست ستاد ساماندهی  حمایت از مشاغل خانگی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، گفت : با راه‌اندازی سامانه مشاغل خانگی، دسترسی دست اندرکاران در سطح سیاست‌گذاری و اجرا به همه داده ها به صورت آنلاین فراهم می‌شود.

منصوری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:  این تفاهم نامه برای  استاندارد سازی محصولات  مشاغل خانگی بر اساس الگوهای نظام پزشکی منعقد شده و یک گام‌ به جلو در این حوزه قلمداد می شود.

وی افزود: اتصال شاغلین حوزه مشاغل خانگی به واحدهای تولیدی به عنوان یکی  از اولویت های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در دست اقدام است و نقطه عطفی در این حوزه محسوب می شود

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید نگاه کار در منزل به کار از منزل تغییر پیدا کند؛ تصریح کرد: این رویکرد یکی از مولفه های  اصلی در حوزه مشاغل خانگی محسوب می شود.

وی بر ضرورت استفاده از شرکت‌های پیشران به منظور اتصال شاغلین در حوزه مشاغل خانگی به کسب و کارهای تولیدی تاکید کرد و افزود: سهم هر دستگاه در این حوزه باید مشخص شود.

نظر شما