شناسهٔ خبر: 45030184 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ضرورت توسعه پسکرانه و طرح توسعه بندر لنگه/لزوم واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه پسکرانه و طرح توسعه بندر لنگه تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، احمد جباری در نشست هم‌اندیشی ظرفیت‌های توسعه تجارت دریایی بنادر غرب هرمزگان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از فعالان اقتصادی و صنوف مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بندر لنگه یکی از بنادر فعال کشور است، ضرورت دارد که توسعه پسکرانه و طرح‌های که برای افزایش ظرفیت آن تعریف شده با سرعت اجرایی شود.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات موثر سازمان بنادر و دریانوردی برای تقویت و توسعه بندر «شیو پارسیان»، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فاصله دریایی این بندرگاه به کشور قطر و ظرفیت‌های مطلوب صادراتی آن می‌توان بیش از گذشته از پتانسیل این بندر بهره برد.

وی با اشاره به ضرورت واگذاری بندر چارک به سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: با هدف توسعه و ایجاد بندرگاه گردشگری، ضرورت دارد که بندر چارک در اختیار سازمان بنادر قرار گیرد تا ارایه خدمات به مسافران و گردشگران دریایی به شیوه‌ای درست و درخور انجام شود.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره روستای بندری مخان پارسیان، اظهار داشت: برای این بخش می‌توان طرحی پیشنهاد کرد تا ضمن تقویت تجارت در این روستا شاهد رونق معیشت مردم منطقه باشیم.

انتهای پیام/ب

نظر شما