شناسهٔ خبر: 44891327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: استانداری بوشهر | لینک خبر

بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر روند اجرای ساخت بیمارستان ۱۱۰تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: تلاش می‌شود این مرکز درمانی پیشرفته تا بهمن ماه امسال افتتاح و وارد مدار فعالیت‌های درمانی شود.

صاحب‌خبر -
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر روند اجرای ساخت بیمارستان ۱۱۰تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: تلاش می‌شود این مرکز درمانی پیشرفته تا بهمن ماه امسال افتتاح و وارد مدار فعالیت‌های درمانی شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در بازدید از روند اجرایی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت‌های عمرانی اظهار داشت: از شروع کار در حوزه عمرانی 2 موضوع « مدیریت منابع  و  حرکت در برابر یک برنامه مشخص» مورد توجه قرار گرفته است.

وی، برنامه محور بودن دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهمی که در دولت دوازدهم در حال به ثمر نشستن است تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه این مرکز درمانی بر اساس جدول زمانبندی در 8 جبهه موازی برای تکمیل تدوین شده است گفت: روزانه به صورت مستمر از این پروژه سرکشی و تلاش می‌شود با حضور وزیر بهداشت و درمان پروژه افتتاح شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

ستوده تاکید کرد: قطعا همانطور که از مدیران با برنامه و پیمانکاران مجری طرح‌های عمرانی حمایت و پشتیبانی می‌شود، با مدیران بی‌انگیزه و پیمانکارانی که خوش قول نیستند و به تعهدات خود به دستگاه‌های اجرایی و مردم متعهد نیستند برخورد می‌شود لذا در کار مردم و رسیدگی به مشکلات مردم نباید نسبت به تعهدات کم‌کاری شود که تلاش می‌شود با هم‌افزایی و همدلی دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی براساس برنامه تکمیل و تحویل شود.

وی تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد مطالبه جدی مردم را در اولویت دانست و بیان کرد: در این راستا مدیریت منابع طوری انجام می‌شود که در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر شاهد بهره‌برداری پروژه‌های کلیدی و کاربردی باشیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهراز تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تا ماه آینده خبر داد و  تصریح کرد: تلاش می‌شود این مرکز درمانی پیشرفته با 110 تخت تا بهمن ماه امسال افتتاح و وارد مدار فعالیت‌های درمانی شود.

ستوده با بیان اینکه بخش درمانی اورژانس هسته‌ای این بیمارستان دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته است افزود: تاکنون 105 میلیارد تومان صورت وضعیت ساخت آن ارائه و 72 میلیارد تومان پرداخت شده است و در صورت ادامه تسریع در روند ساخت آن، مطالبات پیمانکار در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

وی، با اشاره به نصب تجهیزات بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خاطر نشان کرد: تجهیزات این مرکز درمانی خریداری و انتقال یافته و در حال نصب است.

انتهای پیام/

نظر شما