شناسهٔ خبر: 44605149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

به مناسبت فرا رسیدن بلدا؛

ویژه برنامه «یلدای حافظ خوانی» در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در حال برگزاری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی گفت: برنامه های یلدای باستانی با محوریت حافظ خوانی در کانون استان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر افزود:تولید محتواهای مربوط به یلدا توسط مربیان مراکز سراسر استان انجام شده و طی روزهای ۲۹ و ۳۰ اذر ۱۳۹۹ از طریق صفحه رسمی کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_azargharbi منتشر می شوند.

مدیرکل کانون استان گفت: آثار تولیدی همچنین از طریق کانال‌ها و گروه‌های فعال کانون استان به فراخور گروه سنی کودکان و نوجوانان در اختیار آن‌ها قرار می گیرد.

وی افزود: .فضاسازی دفتر استان به مناسبت یلدا، خوانش داستانهای یلدا توسط اعضا و مربیان، قصه گویی، کارگاه کاردستی، کارگاه سفالگری و ساخت نمادهای یلدایی، تهیه کلیپ های شاد با موضوع یلدا توسط مربیان، گرامیداشت یلدا در ندامتگاه بند نسوان ارومیه با اجرای برنامه حافظ خوانی و ساخت نمادهای یلدایی، جلسه کتابخوانی مجازی با حضور اعضای منطقه حاشیه نشین، کارگاه آموزشی پتینه و ساخت دیوارکوب یلدایی و اختصاص بخشی از نهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی استان به حافظ خوانی و معرفی این مناسبت از دیگر برنامه هایی است که برای اجرا در یلدا تدارک دیده شده اند.

نظر شما