شناسهٔ خبر: 44517390 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

قرار نیست که دیگر به ایسکو شانس بازی بدهم

فارس

زیدان در نشست خبری پیش از تقابل با بیلبائو در خصوص ایسکو صحبت کرد و گفت: قرار نیست که دیگر به او شانس بازی بدهم.

صاحب‌خبر -

بامداد چهارشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لالیگا رئال مادرید میزبان اتلتیک‌بیلبائو است.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ اسپانیا، دیدارهای این سه‌شنبه و چهارشنبه در چارچوب هفته نوزدهم برگزار می‌شود و از شنبه آتی هفته چهاردهم آغاز می‌شود.

زیدان در نشست خبری پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو اظهار داشت: ‌این 3 برد متوالی چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما موظف هستیم تلاش کنیم و سخت کار کنیم تا بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

رئال مادرید در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آتالانتا برود.

زیدان در این خصوص گفت: من احترامی زیادی به این تیم قائلم زیرا در سال‌های اخیر کارهای زیادی انجام داده است. تا آن بازی زمان زیادی باقی مانده و نمی‌توان در این خصوص صحبت کنم.

او درباره آینده ایسکو نیز اظهار داشت: ایسکو بازیکن مهمی بوده و درست است زمان زیادی برای بازی در ترکیب رئال پیدا نمی‌کند. من هم قرار نیست به او فرصت بدهم که توانایی‌هایش را نشان بدهد. برایش ناراحت هستم و برای تمام بازیکنانی که این اتفاق برایشان پیش می‌آید. من فراموش نمی‌کنم که چه تجربه‌هایی با آنها کسب کرده‌ام.  

زیدان در خصوص مارسلو تصریح کرد: او اخیراً کم بازی می‌کند ولی می‌دانیم چه توانایی‌هایی دارد و چقدر می‌تواند به ما کمک کند. این مشکل مارسلو نیست و باید ببینم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. فرلاند بسیار خوب بازی کرده و عالی کار می‌کند.

 

نظر شما