شناسهٔ خبر: 44341674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس:

خدمت رسانی ۱۸ موکب در ایام کرونا تداوم دارد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از تداوم خدمت‌رسانی و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان این استان از سوی ۱۸ موکب اربعینی در ایام شیوع کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسکندر قاسمی با یادآوری اینکه خادمان امام حسین (ع) همواره تلاش می‌کنند تا در کنار مردم و نیازمندان قرار داشته باشند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا خادمان امام حسین (ع) در موکب‌های اربعینی به یاری نیازمندان آمدند.

او یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های خادمان امام حسین (ع) در ایام شیوع کرونا را توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان ذکر و اضافه کرد: ۱۸ موکب اربعینی استان فارس در ایام شیوع کرونا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران در این زمینه فعالیت می‌کنند.

قاسمی گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان تشکیل‌دهنده ستاد بازسازی عتبات عالیات هستیم، لذا موکب‌های اربعینی و خادمان امام حسین (ع) نیز برای این سالگرد برنامه‌ریزی‌های خاصی را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه قطعاً به‌مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بسته‌های معیشتی از سوی خادمان امام حسین (ع) توزیع خواهد شد، گفت: علاوه بر این‌ها یکسری طرح‌های ویژه‌ای نیز برای جمع‌آوری نذورات مردمی جهت کمک به احداث صحن‌های حرم‌های اهل بیت (ع) در عتبات عالیات در نظر گرفته‌ایم.

قاسمی یادآور شد: عاشقان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از طرح‌های ویژه‌ای که تمام اقشار با درآمد‌های مختلف بتوانند در ساخت صحن‌ها مشارکت داشته باشند، به شماره ۰۷۱۳۲۲۴۰۰۲۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما