شناسهٔ خبر: 44274745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو؛

تاکید سلطانی فر بر همدلی برای حضور پر قدرت کاروان ایران در بازی‌های توکیو

وزیر ورزش و جوانان نظارت بیشتر بر اردو‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را با هدف حفظ سلامتی ورزشکاران به ویژه ملی پوشان اعزامی به المپیک و پارالمپیک توکیو مورد توجه قرارداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر با اشاره به وضعیت المپین‌ها پیش از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های ستادعالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک آن چه که توسط ورزشکاران به دست آمده بوده، راضی کننده و رو به رشد است و شرایط به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود که حتی می‌توانستیم سهمیه‌های بعدی برای حضور در بازی‌ها را نیز کسب کنیم.

وی تاثیرمنفی شیوع ویروس کرونا بر ورزش ایران و جهان را مورد توجه قرار داد و گفت: ترس از مبتلا شدن به ویروس کووید ۱۹، عدم برگزاری اردو‌ها و مسابقات به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کنترل‌های بهداشتی، قطعا بر روند آماده سازی تیم ها، اثر منفی خواهد گذاشت که نباید نادیده گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد: با وجود شرایط به وجود آمده، ورزشکاران در شرایط خوبی قرار دارند که باید روند اماده سازی با دقت نظر بیشتری صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش نظارت دقیق‌تر بر رعایت بیشتر شیوه نامه‌ها در اردو‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم باید مد نظر قرار گیرد، چنان چه موردی از بیماری در اردو‌ها مشاهده شد، با سرعت کنترل و درمان شود.

وی همگرایی و همدلی میان مجموعه ورزش کشور را موجب حضور قدرتمند کاروان ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو دانست و گفت: امیدوارم این رقابت‌ها بتوانند از ابعاد مختلف، دستاورد‌های درخشانی برای ایران عزیز داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما