شناسهٔ خبر: 44217736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک خبر داد:

اهدای 70 کپسول اکسیژن از سوی اوقاف اصفهان به بیماران نیازمندان

موج نیوز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اهدای 70 کپسول اکسیژن از سوی اوقاف اصفهان به بیماران نیازمندان در قالب اجرای پویش "نذر سلامتی امام زمان (عج)" خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در آئین اهدای تجهیزات بهداشتی و کپسول‌های اکسیژن به خیریه الزهرا (س) با بیان اینکه کاهش بار ارائه خدمات در بیمارستان‌ها یکی از رویکردهای جدید اوقاف برای مهار کرونا بوده است، گفت: در گام نخست اجرای پویش "نذر سلامتی امام زمان (عج)" 70 عدد کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پویشی با عنوان "نذر سلامتی امام زمان (عج)" خیریه الزهرا (س) و دیگر خیریه‌ها وارد عمل شدند، اضافه کرد: برای هر خیریه سهمیه‌ای تعیین شد تا بتوان اعتبار مورد نیاز برای خرید کپسول‌های اکسیژن را تامین و آنها را پس از خریداری در اختیار بیماران نیازمند قرار دهیم.

این مقام مسئول افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد تا با توجه به ظرفیت‌های مردمی و امکاناتی که در اختیار دارد در این عرصه وظایفی را انجام دهد.

حجت الاسلام بلک گفت: کارمندان اوقاف اصفهان در این زمینه به صورت داوطلبانه مشارکت کردند و بخشی از اعتبار را نیز از محل کمک های مردمی در بقاع متبرکه تامین کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی نیز در نظر داریم موارد مورد نیاز تجهیزات پزشکی و بهداشتی و معیشتی را برای افراد نیازمند تامین کنیم، اظهار کرد: امروز 70 کپسول اکسیژن را تامین و در اختیار بیماران نیازمند قرار داده‌ایم و هر فرد می تواند با 20 هزار تومان در این طرح مشارکت کند.

 

نظر شما